Thursday 9 June 2011

Bukan kes Buang Anak Tapi.....

Hari Ahad lepas aku telah pergi ke suatu pusat peranginan besame dgn family aku.... Mmg happening la tempat ni.. ramai orgggg ...Rase mcm kat Hawaii pun ade jgak cuma xda la aweks2 yg pakai bikini n bra yg mahal2...  dorang pakai yg murah2 je kat sini..


Hari tu cuacer x payah nk cakap la...Terbaikkkk punye...Aku tgk anak2 buah aku bukan maen hepi punyer dorang ni..excited giler...Ahhh lantak la budak2 tu, jgn hilang n lemas sudah...Aku ngn mak aku cari port baik punye bawah pokok kelapak..bentang tikar..Aku pun amik kamera aku, snap gambar anak2 buah aku ngn adik2 aku tgh main tepi pantai....


Time aku tgh syok amik gambar tu, aku jadi kaget,konpius n seram sejuk serta excited biler melihat kekejaman yg dilakukan oleh satu family tu...Ini bukan main2 lagi ini dah jadi betul2.... aku tgk yg si anak dah terbaring senyap siap boleh senyum2 lagi...takde pun nak nangis mintak tolong...


Yang aku ni, x berani nak tgk dekat2.. aku tgk dari jauh jer... Yang menghairankan aku, bukan main ramai manusia kat pantai tu, xda sorang pun yg berani menegur perbuatan mak bapak tu yg sedang melakukan kekejaman terhadap anak dia... Yang aku lagi geram tu bukan mak n bapak budak tu je.. abg n kakak kepada budak tu pun turut serta dgn mak bapak dorang.. "Ishhh x bleh jadi ni, aku mesti amik gambar antar kat wartawan sinar harian ni! " bisik aku dalam hati..


Aku bg tau mak n kakak aku ttg ape yg aku nampak.. dorang leh senyum aje?? Tak berperikemanusiaan langsung!! Aku x kira, aku mesti snap kekejaman yg berlaku nih!!!


Tgk, ni hasilnya,






Aku ingat masa zaman jahiliah je dorang tanam bayi, rupe2nye, zaman skang pun ade, tgk lah betape bersungguh-sungguh nye mak bapak budak tu nak tanam anak dorang...


HUH!! 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...