Friday 3 June 2011

Aku Blogger Baru ?? - First Entry Aku-

Assalamualaikum wbt.


Ini merupakan 1st entry aku.
Aku pun x tau mcm mana aku bleh berminat utk menjadi seorang blogger ni..
Mungkin disebabkan aku ni seorang yg bisu agaknya...Orang bisu ni x pandai utk bermain dgn kata2.. tapi kadang2 org bisu ni lah yg bermulut laser biler sekali dia berkata-kata.


Aku pun x tau mcm mana aku bleh terjebak dgn dunia blogger ni... Untuk permulaan entry@topic ni, aku xnak menggelarkan diri aku sebagai seorang blogger...maklumlah, aku ni budak bisu yg baru nak blajar bercakap!
So, bagi sesiapa yg nk gelarkan aku sbg seorang blogger, tgu la biler entry aku dah sampai ke tahap beratus ratus entry..hihihi


Sebagai seorang yg baru nak berjinak-jinak dlm dunia blogger ni, pelbagai perangcangan yg aku sedang pikirkan...
               1. Apa yg aku nk tulis dlm blog ni yek?
               2. Apa tema bg setiap penceritaan aku ni?
               3. Macam mana aku nk jadikan blog aku ni nampak menarik?
               4. Apakah format penceritaan dan penulisanaku dalam 'Biler Budak Bisu Bercerita' ni ?
               5. Macam2 lagilah!!!


Biler bercerita mcm mana aku bleh berminat nk ber'bloging nie, jawapannya senang je..... Aku bosan dgn facebook! Ya, aku bosan dgn facebook (mukabuku)
Aku inginkan sesuatu yg baru, tempat utk bercerita, bkan utk bersembang...  So, maybe blog ni tempat yg sesuai dgn jiwa seni ku ini utk meluahkan idea2 yg x berape nk waras utk diterjermahkan dalam bntk penulisan...


So, bagi sesiapa yg nk berkenalan dgn blogger baru spt aku ni, sila2 kan ler... mgkin kita boleh bertukar tukar pndpt dan pengalaman.... Segala tunjuk ajar amat dihargai...


Penceritaan Si Bisu akan bermula x lama lagi..... nanti2 kan lah!


Addioss!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...